Wednesday, June 17, 2009

inilah namanya dugaan...

salam frenz,
lama aku x updated blog ni sbb aku bz n x sihat..aku admit lg kt pmc 10hb - 15hb lepas.maybe aku terlalu penat dgn keja.wpun keja aku ni x la stress tp sbb byk sgt berjalan g meeting,jntg aku xle nak support.di tambah pulak environment tempat keja yang sejuk, makin cepat jntg aku berdegup.badan aku pun susut sbb asyik mkn muntah je.skrg ni nasi pun aku x lalu mkn.aku baru masuk keja hr ni..memgla aku rasa x best asyik mc je tp nak wat camana,memg aku x upaya nak wat keja.ni pun aku kuatkan hati datang keja lwn sakit aku..bdn aku sejuk tapi berpeluh.apapun skrg aku nak cuba perubatan alternatif mcm homopati.aku nak sihat semula mcm dulu.apapun aku tetap redha apa jugak takdir hidup aku ni..doakan aku cepat sembuh...amin..

:-)kembali senyum

No comments:

Post a Comment