Sunday, May 31, 2009

sape dia ,suka hati nak warning macam tu????


salam all. post kali ni aku cuma nak citer perangai manusia yang xle nak adapt environment tempat baru. aku x kisah kalau 'dia' nak marah aku if x puas hati kat aku. xyah lah libatkan bos n budak team aku yang memg baik bagi aku. aku x pernah merungut apa jugak kerja aku kena wat sejak aku masuk keja cni. dah memg tanggungjawab aku wat apa jugak keja yang patut aku wat..aku pelik nape ada org yang memg dah berumur n dah ada pengalaman kerja mcm aku ni still lagi xle berfikiran matang. aku tau kedudukan aku sama level dengan dia tapi aku cuma bagi keja atas arahan bos aku. yang aku xle terima siap ngadu kat bapak dia. pulak tu call boss n budak sblh aku bagi warning nak terminate n siap pesan kat aku sekali. nape dia x call n ckp ngn aku sendiri. kesian diorg. bapak dia tu ceo TM ke boleh suka hati nak warning mcm tu..ni lah manusia bila senang n rasa berkuasa sikit terus lupa daratan. kalau rasa xle nak keja bwh arahan org keja la ngn bapak dia yang kononnya ada kuasa nak ugut2 org mcm tu..kalau ikutkan hati aku memg aku nak ckp direct ngn dia tapi sbb aku malas nak tambah sakit hati aku ni,nanti aku sakit lagi. dahla aku memg x berapa sihat lepas tau hal ni. weken nak relax pun xle sbb pk hal ni. okla,makin byk aku tulis makin sesak dada aku ni.. :-( dugaan ku...

No comments:

Post a Comment