Tuesday, May 19, 2009

selagi tak tutup mata...kerja...kerja....


salam prenz.. aku dalam workshop masa aku taip post kali ni. xde nak citer apa cuma aku nak citer pasal keja aku je. aku n team dah start bz dari bulan ni (mei) sampai bulan july. hari2 ada workshop untuk hsbb process. sampaikan nak ambik cuti pun susah. apapun aku tetap apply cuti 29/5 ni replace cuti wesak hari tu. kebetulan aku ada hal nak wat. best gak ada workshop ni, bole mkn free.huhuhu..task aku masa workshop ni kena ambik issues n outstanding je. kadang2 ngantuk gak. nasibla ada laptop,bole gak wat keja lain nak hilangkan ngantuk ni. dari workshop ni sikit sebanyak menambah ilmu aku pasal hsbb. selain tu aku bole kenal ramai orang yang terlibat untuk hsbb ni. aku memang suka bila ada kerja dari duk x wat apa. memg penat tapi rasa terluang masa n baru la kita ada something nak perform kat bos. aku happy dapat keja dalam team aku skrg. bos n member sblh aku ni memg best. minggu depan insyaallah dapat lagi 5 org team member. at least kurg sikit beban kerja waktu2 bz mcm skrg. start bulan depan (june) ada 2-3 session workshop dalam satu hari. so, team aku kena attend separate workshop. apapun aku suka dengan kerja aku skrg. byk benda baru aku belajar. okla dah x tau nak ngarut apa lagi. komen la ye..

:-)happy sokmo

2 comments:

  1. moh nk komen. akak nnt salin balik attendance list dr accenture n send kt kite. kiter leh copy paste jer masuk dlm comparison list kiter. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahaa....
    tu la kak mazz mintak komen, jah dah kasi komen yg best!!
    Byknya dia shopping... Huhu...

    ReplyDelete