Sunday, July 5, 2009

hari-hari yang berlalu...

salam...rasanya dah lama x update..last week aku bz ngan sign off Release 1 HSBB...dalam keadaan aku yang x berapa sihat aku gagahkan jugak keja seperti biasa...hanya tuhan je tau kesakitan yang terpaksa aku tanggung...dalam keadaan menahan kesakitan memg aku akui byk kesilapan yang tak di sengajakan yang aku wat masa bekerja...aku jadi benci dgn diri aku kerana aku x berhati2. aku xnak org sekeliling ku lihat aku lemah...semalam aku pegi klinik ambik ubat lagi...doktor menasihatkan aku berehat n nak bagi aku mc tapi aku xnak sbb mc aku dah maximum sbb warded hari tu..aku harap kepulangan ku ke kg pada kali ini dapat memberi ketenangan pada ku..aku mengharapkan ada keajaiban berlaku untuk mengubah hidup ku...pada sesiapa yang mengetahui masalah aku yang aku maksudkan tadi..hanya iringan doa yang aku minta dari sume..aku harap impian dan doaku di makbulkan Allah...amin..

hari ni aku bekerja seperti biasa tapi aku rasa lain sikit sbb bukan hubby aku yg hntr sbb dia kena g outstation ke penang...dia memg berat hati nak g sana sbb risaukan keadaan aku skrg...aku memg sedih gak smlm tapi aku kuatkan ht sbb dia pegi nak cari rezki...mlm tadi aku kena attack sekali je jantung aku tiba2 laju masa tido..maybe kesan ubat doktor bg smlm....hari ni pun aku x muntah sgt mcm hari2 sblm ni...tiap2 mlm dalam 3,4 kali jantung aku akan tiba2 laju n automatik kepala aku akan sakit teramat sgt...doktor kata sbb darah n oksigen x naik ke kepala...jadi aku takut nak tido...so,pagi g keja aku ngantuk cuma pagi ni aku rasa ok ckt..

okla sume...aku dah x tau nak tulis apa lagi..korg pun mesti dah bosan bc post aku yang xde benda menarik pun..aku tulis blog ni pun saje nak berkongsi rasa dgn sesiapa yang sudi membacanya...mekaseh...wassalam...


-be strong-

No comments:

Post a Comment